hiss slash diss

DORA HISSAR
Nina Linnarsson, min klassföreståndare. Jag har tänkt hela sommaren att jag verkligen ska satsa på skolan nu i nian. Jag har varit precis som jag brukar i skolan och endå säger hon något som " Jag har märkt att du är mer aktiv på lektionerna och lägger ner mer energi på skolan. " TROR DU JAG BLEV GLAD ELLER?! Linnéa, min bästavän som är med mig 24/7 i skolan sa att jag är som vanligt och endå säger hon det. Jag blev en såndära lycklig chey då.
Halsdukar, Fyfan vad härligt det är nu när det börjar bli lite kallare ute och sånt med en tjock halsduk. Jag har en brun/rosa aktig mörk stickad halsduk med ljusrosa blomliknande saker på. Jag älskar den!
Mormor, Morfar & Mamma finns där helatiden, dom är bäst på att trösta mig när jag är ledsen och dom gör ungefär allt för mig & mina systrar. Älskar er så jävla mycket och ni ska veta att ni är BÄST! :)
DORA DISSAR
Bullshit, hatar verkligen folk som snackar skit VIA INTERNET!!!!! Så idiotiskt att det liknar ingenting.
pajjade laddaren, datorn dör snart
hörs en annan gång
LOVE YA
peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0