Godmorgon!

Vaknade i morses en kvart innan jag skulle gå ut till bussen och jag hann. Fyfan vilken tur jag hade! Haha :) I skolan var väl allt som vanligt och efter skolan åkte jag och Linnéa till stan och träffade Ronja, Isa, Emma, Aleks och Alexander, vi åkte till överby och skulle kolla en grej, sen gick alla till McDonalds fast jag och Alexander åkte in till Trollhättan, träffade några och sen åkte han hem. Då väntade jag en stund på Sanna, träffade henne och Vera sen åkte jag hit, till min syster :) Ska sova här i natt. Just nu är hon och Michael nere i tvättstugan och jag sitter här helt själv med Jamie som sover så sött så :) Kollar på en film på tv också, Liar liar. Har ni sett den? Jag tycker den verkar rätt cp och så men. :)
Hörs inte mer idag tror jag.
Sorry att jag inte är lika aktiv på bloggen längre men min dator krånglar som fan och den andra datorn jag har är så j*vla seg så jag vill bara slänga den i väggen så fort jag använder den ungefär. :c
Nu ska jag inte vara sån! eh..
Godnatt din fule jävel! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0