godkväll!

Sitter här och pluggar på engelskaglosorna som vi har tills i morn. Rätt enkla, men dom är många! Jag vet inte om jag har någon mer läxa tills i morn än engelskan för glömde min kalender i skolan om jag inte tappat bort den igen :( Får la hoppas på det bästa.
I morn hämtar mamma mig halv 1 i skolan så åker vi till näl och plockar stygn. Lite smånervös ifall det ska göra ont och sånt, men det kommer nog gå jättebra :p Sen åker jag tillbaka till skolan och efter skolan drar jag nog ner till stan och chillar pung med mina vänner eheh.
På onsdag, allesammans, är sista gången ni kan träffa mig innan jag åker utomlands i en vecka och jag lämnar mobil & dator hemma så jag kommer vara helt okontaktbar. Kommer altså inte blogga. Vart vi ska någonstans blir en överraskning, vet iallafall att det blir all inclusive, varmt, hav och pool och sånnadära saker, balkong också tror jag? Menmen, naysnays, nog tjatat från mig! Hörs i morn alla söta bloggläsare :)
goodnight&takecare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0