When I'm feeling sad and grey can you make it stop?

Nu äre såhär atteh jag har ingen iPhone 3g.
Det var en 3gs xD
hahah menmen, glömde laddaren till den på bussen så kan inte använda den :( KÄNNER MIG LYCKAD !!
Hoppas fan jag får tag i den annars måste jag köpa en ny rätt nu för en Dora utan mobil är en ledsen Dora. Nemen så farligt är det inte. Det är inte så många som åker dom bussarna alls, så bussdrivern har nog lite koll på vilka som sitter var och så :)
Jag vaknade av väckarklockan i morses ! Första gången på.. mjaa 3 veckor ? 2 ?
Sov hos Malin i natt ju, tur det för det var MYCKET snö när jag skulle gå till bussen och eftersom Malin bor lite mer mot stan än vad jag gör så fanns det upptrampade spår jag kunde gå i så jag slapp få snö i skon.
Fast det hade nog inte spelat någon roll för de som skottar vid busshållsplatserna tänker inte på att folk ska gå av där så det låg stora vallar av snö längs busshållsplatsen åh det var så uuunderbart ! fast ne -.-'
Pricktavla har jag också vart idag. Fick ungefär 10 snöbollar eller nåt på mig + att jag blev puttad i en buske så jag fastna där med benen rakt upp och kom inte därifrån. JÄVLA SAXIN & SIMON P !!!
Efter skolan drog jag hem till Angelica :) Eller aa, till hennes mormor :p Fia var där också :)
Vi åt chokladsmet, drack kaffe och diskuterade skitsnack m.m. Sen drog jag och Angelica hem :) Vi tog samma buss, fast hon gick av ungefär 40 min tidigare än mig :c haha.
På bussen bestämde vi iallafall att jag ska sova hos henne i morn , så om jag inte bloggar så vet ni varför :)

Långt inlägg såg jag nu.. Inte likt mig haha :D
Nu ska jag lyssna på musiiiik som jag inte kunnat göra på heladagen eftersom att jag inte har någon musik i min mobil än.
Hörs senare eller nåt :) pusspuss !

Kommentarer
Postat av: Sebbe

Sv: Mycket sant att de visar att de har varit i en jobbig period, men enligt mig tycker jag sånt folk söker uppmärksamhet. Det är olika från person till person vad man tycker. Jag tycker som jag skrivit att det är onödigt att göra det men du har en poäng i det du säger. Det är bra att man står för det, man ska stå för allt man gjort.

2010-11-10 @ 20:00:21
URL: http://sebmutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0