det lilla som blir över



10 favoriter
Dialekt: Skeånskah
Mat: All mat mamma lagar ! ungefär.
Låt: shine on your crazy diamonds - pink floyd eller pavlov's daughter - regina spektor

Tecknad figur:  dora tha explor-ah
Sport: nästan allt utom innebandy & liknande är ju kul, men håller inte på med nått
Komiker: wawawa de va svårt
Veckodag: lördag
Glass: magnum mandel , fast jag tål den inte längre :c
Soloartist: Jag vet inte, regina spektor eller ingrid michaelsson
9 för tillfället
Humör: ont i ryggen = lite smågrinig
Tanke: får kanske tillbaka min laddare i morn, YEAH !
Kläder: mjukisar, leggings, linne, tjockiströja och underkläder
Bakgrund: träd och bäck
Känsla: ..
Tid: 21:57
Bästa sak: jag själv, måste jag nog svara. *jk* mitt duntäcke
Irritationsobjekt: saker man ser i ögonvrån som egentligen inte är där.

8 första
Bästa vän: Sandra andersson eller Elin alexandersson
Husdjur: Zita, en schäfer hund
kyss: jimmy
Piercing: öronen och om det inte räknas, tungan
Förälskelse: jimmy
CD skiva: hits for kids 1000 eller nåt
Bil: pärlan
Ord: kommer inte ihåg

7 senaste
Telefonsamtal: granlund !
Mat: korv & mos
Dryck: vatten
Biltur: från ett kalas i söndags
Tv-program : nåt hos syrran
Spelad låt: pick me up- Isak strand
Köpta klädesplagg: jeans

6 har du någonsin

Dejtat någon av dina bästa vänner? hmrgfff ja vene
Blivit arresterad: näe
Badat naken: ja
Varit med på TV: yes
Varit med i tidningen: ja

5 nej tack
Skolämne: no, so
Mat: fisk, ärtsoppa
Musik: såndära techno eller nåt som inte går att sjunga me
Dryck: grapejuice
Djur: spindlar .

4 saker

Du gjorde igår kväll: jag klagade över vädret, var hos min syster, färgade håret, tog hand om jemme, städade en spis & bytte till mig en iphone. har jag fått med allt ?
Du kan höra just nu : lars winnerbäck - söndermarken och min puls
Du inte kan leva utan: musik & sällskap
Du gör när du har tråkigt: drar på lite musik och sjunger en bit
3 personer
Du kan berätta allt för: linnea
Du tycker om: många
Du inte gillar: för många

2 val
Coca Cola eller Fanta? Coca Cola
Hund eller Katt?: Hund
1 önskan: blommor och blad, en miljard

Kommentarer
Postat av: anonym

johel?

2010-11-10 @ 23:30:09
Postat av: Sebbe

Det är intressant, tycker jag. Asså inte att skära sig men varför folk ens gör det. Dom flesta jag frågat varför dom skärt sig säger bara "Men jag mår dåligt" Jaha? Det hjälper ju inte att skära sig liksom, men det kanske det gör ? Får ta reda på det.. Google är min vän !



Sv: Tycker också det låter helt ologiskt, men vissa kanske ser det som en lösning.

2010-11-11 @ 01:19:54
URL: http://sebmutt.blogg.se/
Postat av: ronja

dora jag tycker du är rätt kol, och du ska hjälpa mig med en sak :j

2010-11-14 @ 00:38:43
URL: http://freakoutgiirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0