ja e en liten mört som har simmat bört

Blir redhead i morn och då kommere antagligen en ny design och skit som passar nya hårfärgen. Rosa/orange blabla tillsammans med rött/ brunt men mycket rött tror ja... Det låter inte så snyggt iallafall.
Slutar skolan halv 4, åker till stan & träffar Alex, får mina saker och sen sticker jag nog till Malin direkt som hjälper mig med håret :)

Sitter här och lyssnar på musik och saknar högtalarna jag hade på mitt rum hos pappa. Dom va stora och biffiga, dom jag har nu är kassa :( bububub tycker synd om mig själv .. eheh
Lars Winnerbäck – Söndermarken
Volbeat – Maybellene i Hofteholder
Gigi D'Agostino – The Riddle
Joshua Radin – Winter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0