I remember the sound

Hej!
Jag kom hem för någon timma sen ungefär. :) Bussen var någolunda i tid idag iallafall. Jag somnade ungefär vid stallbackaterminalen och vaknade vid componenta som ligger bara någon minut innan där jag går av. Tur som fan att jag vaknade haha.
Jag har precis ätit och nu sitter jag här med en varm och go kopp kaffe bredvid! :)
Dagen har varit brabrabra. Vaknade vid 6, gjorde mig iordning, åkte till skolan, hade lektion, tvinga dit Matti & Ville och sen var jag med dom. :) Sen stack jag med Hanna till umo & när vi varit där så åkte vi hem till Ville. :) Matti skulle också komma dit men han somna, haha! :(
Sen tog jag bussen hem.
JÄVLAR vad kallt det vart idag asså!


Glöm inte kika in på mina nära & käras bloggar,
länkarna dit hittar ni längst ner i menyn till hööger, Kalle! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0