20 years of snow

Har ni haft en bra första advent? Det har iallafall jag!
Direkt när jag vaknade så stekte mormor en äggpannkaka till mig, sen hade hon tinat mormorsbröd till de. Det är nog den bästa frukosten man kan få!
Sen satt vi och tog de lugnt bara, tills vi gick ner till Iris och fikade :) Hon bjöd på glögg, jättegod smörgås med massa olika saker på, rulltårta & kaffe såklart! Sen ringde Angelica också bestämmde vi att jag skulle hem till henne en stund innan jag åkte hem till lilla igensnöade Främmestad :) Vi hade snöbollskrig och klättrade i träd.. HAHA :D
Sen kom mormor och morfar och hämtade mig och vi åkte hem och morsan bjöd på fika :) Hembakta bullar & kakor. MUMS!
Nu ska jag gå och lägga mig :)
Godnatt, vinterland <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0