-

Godkväll !
Kunde inte blogga igår för internet krånglade.
Gick och la mig halv elva eller nåt, vaknade halv sju så har sovit ovanligt länge på en vardag :) eller mellan två vardagar blire ju. Vi skulle bada idag direkt på morgonen och då behöver man ju inte direkt göra sig i ordning ;) Aja, simmningen gick bra! :D simmade 550 eller 600 m på 18 minuter, räddade en docka 2 gånger, en badvakt och en Ella :) Sen simmade jag under vattnet 15 m och det var jag INTE nöjd med alls xD Aja, vi slutade efter vi badat och då stack jag och några till ner till stan och käka sen drog jag till Angelica och sen följde jag med henne till jobbet :) Efter det så stack vi till henne igen och sen drog jag hem :)
Nu sitter jag här och spelar Car Town på facebook, är fan beroende utav det asså hahah xD
Aja, ska spela vidare! :D
pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0