(y)

hääärlig dag. Verkligen!
När Malin åkte till frissan tog jag bussen till Hampus och var där en stund innan vi drog till stan. När vi kom till stan stog det någon utanför oden och sålde jordgubbar för 25kr. ASNAYS sa jag, och jag och Hampus gick och dela på en låda. Jag älskar jordgubbar :D
Sen kom det massa mer folk, jag vetefan vad vi gjorde men sen tog Rima och Melissa bussen till gbg och då tog jag och 100 andra bussen till donken :) Där köpte jag glass, fast den var inte go :p hahah
När vi ätit upp allihopa tog vi bussen tillbaka till stan och några gick in och satte sig i bibblan och några utanför medans jag och Linnea gick runt hahah. Sen när Linnea drog träffa jag Adde så jag var med han och hans kompis, Jimmy tror ja han heter? :p tills min buss gick , och nu sitter jag här och ska snart färja håret på Malin :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0