plugg lugg glugg hugg tugg

Madde har precis åkt hem, så nu har jag tråkigt :(
Ska börja plugga när som helst. Måste plugga typ resten av veckan. Har massor att göra inför moppekörkortgrejen ! Gör provet och kör på torsdag. Nervös,. :/
Aja, Jag och Madde gick och la oss klockan 7 i morses och somna typ vid 8, sen vakna vi kl 12, tog bussen till stan klockan 2, gick hem till Ronja en stund sen tog jag och Madde bussen till Överby. Hon köpte solpuder och en tröja och jag köpte 3 eller 4 nagellack. Sen när vi köpt det tog vi bussen till rese och träffa Linnea, Melissa, Johan och ngn till :p Det var kul att träffa Linnea igen, för det var jättelängesen !
NUUU ska jag plugga. Jag hatar att plugga :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0