Howdy' cowbooooy

Har precis grejat med alla bilderna från gamle dal, för andra gången. Första gången gick det inte att spara dom när Blue skicka dom till mig över msn, så jag var tvungen att printa alla bilderna och lägga in i paint. och då hade jag inte brytt mig om att spara dom i ett visst format och sen när jag var klar och skulle lägga upp dom på facebook såg jag att det var fel format på ALLA bilder, så han fick skicka dom igen och då gick det att spara dom direkt som tur var :p

Iallafall, Idag har jag varit och badat på gamle dal med Blue, Weronica, Ahlin, Isa och Lilja :) Det var fett kul!

Isaaa :d

 

Jag och kolla ahlin där bakom mig, HAHAH!

Ahlin hoppar och Lilja fotar :)

Hahah, jag känner mig liten!

Så söta!

Folk

Jag och Isa, det var KALLT!

Ahlin snodde mina kläder och sprang iväg :(

Så jag snodde hans! :D

 

Nu orkar jag inte lägga in mer bilder, för det går segt. Ni som känner mig kan se fler på facebook ;)

G'bye :DDDDD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0