-

Har inte varit hemma, det är därför jag inte bloggat på typ 2-3 dagar?
Har sovit hos Matilda :)
På väg hem från McDonalds, vi åkte dit, köpte var sin cheeseburgare, satte oss i lektunneln och snacka, haha!
Vi tvingade Simon att ta av sig byxorna och säga till dom på bussen "Byxorna skaver" HAHA! För att göra det mindre pinsammt för honom så gjorde alla något.. jaa  xD
såHÄR snygga var vi!
Dagen efter åkte vi till badhuset, det var asroligt! :D
AShärligt väder! :D
SÖTNOS!
Sen på kvällen så grilla jag med Alex :)
HOPPsanhejsan :)
<-- liten fot   :D   STOR fot -->
Och nu orkar jag inte lägga in mer bilder för jag ska byta lakan och packa för jag åker till pappsen i morn. Hörs senare! PUSSSS

Kommentarer
Postat av: mor

Är det den långe blonde som e "HAN"?? Lilla Dora och långa farbror´n fniss

2010-07-23 @ 21:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0