Måste bara...

Okej, jag gick inte och la mig. Måste bara skriva av mig lite :d
Jag fastnade i Kissies blogg och läste lite och sånt. Att hon inte fattar hur mycket hon skämmer ut sig? Och dendära ångest tjosan skiten för TRE FUCKING JÄVLA KILO?! Lilla söta rara Kissie, världen går inte under. Hur många kilo gick du inte upp när du fixa boobisarna?
Herregud,
Om det nu skulle synas på bilderna har du väl inga problem med att redigera bort det? Inte för att du gör det så snyggt men endå?

Sen så var det en annan sak,
VAD är det för ide att smsa "Hej, vad gör du?" halv fyra på morgonen? Kan inte någon svara på det? (Altså, varför man ens frågar.)
Okej, de har jag säkert också gjort, för 1 och ett halft år sen när jag var en liten fjortis och smsade "Vad gör du?" till alla 24/7, men det har inte med saken att göra, för jag förstår NU hur onödigt det är och irriterande för den man skickar till. Helatiden. Tänk förr när man inte hade mobiltelefon? Vad gjorde man då? Jag har tänkt på det många gånger, men jag förstår endå inte. Jag tycker det är jättepinsamt att prata i telefon om man bara ska ringa och kolla hur det är med en. Tycker inte ni det?

Också kom jag på en sak till,
Alla som ser ner på sig själva och säger typ "Vad ful jag är, blabla..."
HEJ jag är fjortis och jag ber om uppmärksamhet är det första jag tänker på. Om man håller med den som säger det så är det klart att den blir ledsen? MEN, ge fan i å säg det från första början , det är såå irriterande. Om du nu tycker att du är ful, gör något åt det istället för att sitta och whina. Om du nu tycker att du är tjock, banta då! Du då, som tycker att du sjunger dåligt? Ge fan i å sjung eller lär dig sjunga!
Hur svårt kan det vara lixom? Inte jättesvårt, bara man kämpar och inte ger upp.

Fan vad långt det blev nu, det kommer säkert bli pinsamt när jag läser det i morn. Jag hatar att visa för andra vad jag tycker och tänker menmen, det kan vara bra endå :p Veet inte riktigt varför, men jag har en känsla av det är så bara. Haha!
Aja, nu går jag och lägger mig.
puss puss

Jag är snygg och du är ful,
Du är tråkig och jag är rolig.



Fan vad nöjd jag är med denna bilden.

Kommentarer
Postat av: Hampus,

asså hon gör ju typ nästan allt för att få fler läsare, även om dom inte är positiva så läser folk ju, som du har gjort nu och så blir du sur och skriver om det så blir det som reklam för hur dum hon är och så blir andra sura och också läser xD det är ju typ tanken? xD

(så har jag fattat hela hennes blogg i alla fall, det lilla jag har hört om den, har inte läst ett piss på den dock, hehe)

2010-07-18 @ 16:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0