Godnatt!

Nu har jag städat klart. Fastnade i en intressant chatt med Sara, och kollade sen runt lite på youtube. Ska gå och lägga mig snart. Har jävligt ont i ryggen eftersom jag sitter och har suttit som ett CP i flera timmar nu. Har längtat efter min mjuka sköna säng hela dan! Fick ju inte sova klart i morse när våran granne i Jennys ålder kom hit och va med Jenny lite innan vi åkte till Lysekil. Haha, fast det kanske var lika bra.
Jag vill inte sova, egentligen. Det är så tråkigt om man är själv :( Iallafall innan man somnar, för när man sover bryr man sig ju inte direkt så mycket.
Det handlar om att tappa bort sig i hans armar och aldrig vilja hitta vägen ut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0