Godnatt!

Inte mycket bloggning idag, alls.
Jag vaknade halv 9, Alexander vaknade vid 10 så vi gick upp då, åt frukost och sånt. Sen snacka vi med Jonna och Jenny en stund sen var vi på mitt rum och gjorde inte så mkt. Aja, sen tog vi bussen 13:37 till stan. När vi kom dit var det ingen där så vi köpte en French hot dog, sen åkte vi hem till honom så jag fick träffa hans mamma och 2 av hans systrar :) Vi kollade på film, ungefär.
Sen kom pappa och hämtade mig så åkte vi till min farbror, Tobias för hans son Christoffer, min kusin alltså fyller år :) Också när jag kom hem tog jag en promenad med hunden sen satte jag mig här :)
I morn blire väl till att åka till Uddevalla med Carolina som jag inte träffat sen jag vet inte när. Ska bli kul! :) Får se vart jag sover i morn, och på söndag åker jag till Norge med min älskade mormor och morfar i husbilen :) Ska bli kul! Sen kommer vi hem på tisdagen, så det blir ingen bloggning. HEHE, ska nog sova nu. Eller snart.
Hörs i morn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0