Godmorgon!

Vaknade kanske vid 9, kollade på klockan och trodde att den var 11 av någon konstig anledning. Då gick jag upp och skulle duscha, men så kolla jag på klockan igen så såg jag att den var 9 så jag gick och la mig igen. Vaknade igen 20 i 11, då skulle jag duscha men så kom mamma också sa hon att jag tydligen skulle slinga håret innan vi åke och tog kort till passen som vi ska göra idag. Så nu sitter jag med snygg hatt och hårfärg i håret och väntar på att klockan ska bli 10 över 12 så jag kan skölja ur dennhära skiten för det är vaaarmt :p
Kanske inte bloggar något mer idag, för jag ska ju sova hos Ronja, men det är inte säkert men vi får se (:

090921
Jag saknar dig otroligt mycket!
Snälla, kom hem.


xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0