<3

Kom hem för en liten stund sen :) Satt på bussen och tänkte att när jag kommer hem ska jag lägga mig i sängen under täcket och sova.. Har sovit 11 timmar i natt, men är trött ändå :o Aja, sen när jag kommer in på mitt rum så är mitt täcke borta, så gick jag runt i huset och letade efter det så hitta jag det inte och då skulle jag ringa pappa. Men, var är telefonen? Letade efter den i 10 minuter och när jag  hittade den var batterierna slut, så sprang jag runt i hela huset och letade efter batterier, men jag hittade inga så jag tömde fjärrkontrollerna på batterier för att se vilka som passa, SEN kunde jag ringa. Han sa att mitt  täcke hänger ute på tork och är jättekallt :( JAG VILL SOVA NUUUUU...
Jag är en sån som inte kan sova utan täcke haha..
Aja, tog bussen in till stan i morse och träffade .. INGEN, för Isa försov sig :( Så jag ringde Ahlin som jag träffade i ca 2 min, sen dissa han mig. Sen ringde jag dit Hampus och då träffade jag Matilda och Alexandra. Vi gick in mot Oden och träffade Johannes, sen kom Hampus efter en stund. När Alexander och Oliver kom så var jag med dom istället :) Gosigosiiii, Sen gick Oliver iväg hela tiden så jag och Alexander gick till rese och väntade på min buss så träffade vi Felicia Snopplover :) och sen tog jag bussen.
Och nu kom pappa upp och påminde mig om att kondomer är bra att ha :D Jättepinsamt, hejdå.

Kommentarer
Postat av: Hampus,

mig träffade du inte heller?! :'C

2010-07-23 @ 19:17:35
Postat av: Malin, mamma till Jamie!

Som fan!!! :D

Vad kostade det att bada på badhuset? :P

2010-07-23 @ 19:44:00
URL: http://mmylove.blogg.se/
Postat av: mor

Det var bra att pappa vågade vara lite "pinsam". Det trodde jag inte om honom. Men ska ni fortsätta att hänga ihop så får vi fixa p-piller. Hälsningar pinsamma mamma

2010-07-23 @ 21:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0