-

Anledningen till att jag inte har bloggat idag, mina kära bloggläsare, är för att jag har varit i Lysekil hela dagen. Jag vaknade halv 2 och gjorde mig i ordning jättefort och sen åkte vi och hämtade Ingalill. Medans Ingalill hälsade på sina kusiner gick vi andra runt i lysekil och kollade i affärer, på loppisar och sånt. Hittade några snygga glasögon i en loppis ;)
Vi skulle ta färjan över till Lysekil och när vi var på väg dit så hör vi på radion "Kilometerlånga köer till Lysekilsfärjan" .. AWESOME tänkte jag då.
Aja..
Förstorningsglas eller glasögon?
sniiiiggaaa läsglasögon
Domhär köpte mamma, för hon har en hylla med 50-tals saker. Och dom kostade faktist bara 1 krona.
Hittade även en jävligt snygg *HAHA* staty..
Sen åkte vi till en kyrkogård i Brastad och letade efter Ingalill och Magnus släktingars grav, som vi inte hittade.
Kanske slänger upp ett blogginlägg efter jag städat klart här, får se om jag orkar :p
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0