-

Nu är jag hemma, altså hemma hemma hos pappa :)
Hann inte blogga förut innan jag stack från Malin ( www.mmylove.blogg.se ) för jag skulle hjälpa henne och städa och skit medans hårfärgen verkade :) Sen gjorde jag mig snabbt iordning och tog bussen till Trollhättan :)
När jag kom till Trollhättan trodde jag att Isa skulle vara där för hon sa att hon skulle ta bussen 20 i 12, men nehe så var det ingen där :p Då satte jag mig på torget och ringde Jonna som var ute på kusten. Vilken jävel :( Fast sen såg jag att Bexx satt och vänta i en busskur så jag gick och snacka med henne lite :) Sen när hon tog bussen gick jag till Oden och träffade Lilja och Eskel :)
Sen stack Eskel
Sen kom Ronja
Sen kom Amanda och Linn
Och sen dissa jag dom för jag skulle till resecentrum och möta Alexander & när han kom så gick vi till Corner och åt & när vi ätit klart gick vi in i en musikaffär så spelade han gitarr för mig :D
Efter en stund gick vi in till Oden och träffade Felicia, Eskel och Linnea så var vi med dom en stund och sen följde Alexander mig till bussen efter att ha spelat lite till gitarr för mig :)
later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0