this is my wintersong to you

Vaknade halv sex och mådde skit. Låg kvar i sängen tills 6 sen gick jag upp och gjorde mig iordning. Snackade med mamma som sa att om det inte blir bättre fick jag åka hem. Det blev inte bättre och vid 11 ville jag åka hem, men första bussen går vid 2 så fick vänta.
Kom hem halv fyra, då gick jag och la mig och vaknade vid 20 i 9 eller nåt. Då gick jag ner och gjorde smoothie med banan, apelsin, is, honung och youghurt :) Kommer antagligen inte kunna somna på ett jävla tag .. :c
Ingen skola i morn heller! åh jag som skulle göra prov :(
Aja, nu ska jag lägga mig och kolla på film :) Juno blire!
Gonatt till er som inte sovit hela dan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0