ooooooooooooooooooh

They sing, raindrops falling on my head
But that doesn't mean that I am dead

Tider bara springer iväg.
Jag sov ju som sagt hos Angie inatt :) Vi sminkade oss jättefint, tog kort och sånt :) 
Sen tänkte vi dygna också, men jag tror vi glömde bort det och gick och la oss sen iallafall hahah xD Jag vaknade mitt i natten, tänkte jag skriva men mitt i morgonen får det ju bli eftersom vi gick och la oss klockan fyra, så vaknade jag och trodde att jag brytit armen hahah xD När jag vaknade så hade jag ont i den, så det var lite konstigt hahah, men jag somnade så fort jag fattade att det bara var en dröm :p Sen vaknade jag igen klockan 1, helt ensam för angelica hade redan gått upp utan mig :o
Då gick jag ner, satte mig vid tvn en stund med dom andra sen gick jag och Angelica upp och la oss igen xD
Efter en stund kom Rebecka, upp och drog i Angelicas läpp och viskade till henne när hon sov att hon tappat den hahah det var så jävla kul xD
Gjorde det precis på min lillasyster och hon börja gråta nästan :o fast när hon vaknade så skrattade hon när hon såg att jag skrattade hahah :D
Aja, nu ska jag sova :p om en stund iallafall, när jag lyssnat klart på denna låten :)
Godnatt bitches ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0