Godmorgon !

Jag har kommit fram till att jag inte kan sova på natten, bara. Jag vaknar helatiden av sjuka drömmar som får mig att börja gråta. Men på dagen kan jag sova, då är det helt normala och tråkiga drömmar.
Drömmarna förstör mitt liv! Vissa drömmar får mig att tro saker som kommer hända. Jag kan ju inte gå och hålla mig undan för allt helatiden pga att jag är rädd för jag har drömt något? Jag måste köpa en drömfångare.
Jag trodde det var vanliga feber-drömmar, men då brukar jag känna av det när jag är vaken också och det brukar gå över efter några nätter.
W/E, idag har jag sovit :) Finns inte mycket annat att säga.
Hejdå.

"Monsters are real, and ghosts are real too.
They live inside us, and sometimes, they win."
- Stephen King


Kommentarer
Postat av: Hannah

Fel att ta på sig Snygga skor som är varma??! hahah

2010-12-16 @ 18:29:30
URL: http://toomey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0