Dag 09 – Min tro

Jag tror på allt jag hör och ser tills motsatsen är bevisad. Tack & hej.
Jaa.. kort inlägg så kan fylla ut det med lite onödig skit :)
Tycker ni som jag, att Minnah skulle vunnit över Jay i idol?
När jag blir stor ska jag ha en heltatuerad vänsterarm.
Jag ska ha en dotter som heter Sigrid eller en son som heter Benjamin. Underbara namn!
Just nu försöker jag övertala morsan om att få pierca läppen. HOPPAShoppashoppas :)
Min systerson är världens sötaste.
Jag heter Margareta i andranamn och när jag var liten sa jag Margagreta istället.
Jag är trött så nu ska jag sova. Skrev det i förra inlägget också men, hahah nu äre på riktigt. GODNATT ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0