Dag 06 – Min dag

Somnade vid 3-4 i morses
Vaknade vid 11
Åt
Satte mig vid datorn en stund
Skulle kolla på film men den haka upp sig, jag blev förbannad och stängde av och sov istället
Vaknade vid 4
Åt pizza
klippte mig
sminkade mig
tog bilder på mig själv
redigerade bilderna
lyssnade och lyssnar fortfarande på musik
ska nog snart gå och lägga mig.
Dagens låt : Christmas lights - Coldplay
Dagens humör: heelt nere, ont somfan i hela kroppen pga förkylning
Dagens måste: Bli frisk
Min dag har varit kass pga: Sjuk, måste vara hemma och har därför missat massa i skolan.
Min dag har varit bättre pga: Mamma gulligosar med mig för jag är sjuk (a)







Denna bilden är oredigerad, MEN KOLLA ÖGONFÄRGEN! :o :d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0