Dag 03 – Mina föräldrar

Mina föräldrar heter Marie och Patrik.
De skiljdes den 15 februari 2007.
Då hade jag fyllt 12 rätt nyss.
Det är nog något av det värsta som hänt mig, fast jag fattade inte det förens efteråt.
Nu bor jag bara med min mamma pga saker som hänt, men jag älskar min pappa otroligt mycket och jag saknar honom ännu mer.
Min mamma är tillsammans med Magnus Larsson och det gifte sig sommaren/hösten 2008. I början var det jobbigt, men det är över nu :)
Min pappa är tillsammans med Marie Forsberg och de förlovade sig julen 2009, det var bra i början men det är över nu.

Nu ska jag åka iväg på julbord och efter det sover jag hos Angelica :)
hejdå! <3

hon går klädd såhär ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0