Dag 01 – Om mig

Jag är kass på att skriva om mig själv, för jag vet inte vad jag ska skriva men jag försöker xD
Jag är la en rätt snäll, kul typ som ibland inte blir sur för någonting och ibland blir sur på minsta lilla, beror precis på hur min morgon varit.
På fritiden är jag hos kompisar, men åker hem rätt tidigt. När jag är hemma brukar jag oftast sitta och lyssna på musik som Pink Floyd, Regina Spektor, Owl City, Lars Winnerbäck och lite mer, olika.
Jag går i 9c på Lyrfågelskolan i Trollhättan och jag ska nog söka Estet - Musik på gymnasiet.
Jag bor 3,5 mil från min skola så får pendla varje dag :) egrann roligt i detta väder då bussarna är 10-30 min försenade eheh..
Asså, är det något ni undrar så är det bara att fråga! :)
Ha det gött hej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0