Allting börjar om

Idag har jag lilla förkylda jag medverkat i 3 luciatåg. Min röst är inte på topp nu känner jag ;) Det känns lite bättre nu efter en kopp glögg och nybakad lussebulle iallafall :) Ska skriva önskelista så fort jag skrivit klart.
Jaa, men vad ska jag skriva? Hmm..
Fick sluta tidigt idag, vid halv 12 ungefär. Sen stack jag till stan med Linnéa och kikade lite i affärer sen stack jag hem. Hahah, när jag kom på bussen var det en minut kvar tills den gick. Jag var hur kissenödig som helst och det berättade jag för Bäckis som jag satte mig bredvid. Han gav mig en femma så jag kunde springa in på toa på resecentrum och missa bussen hoppades Bäckis på. MEN, när jag var klar och kommit ur var bussen preciiis påväg att åka, men den väntade på mig så jag hann med den iallafall ;) HAHA! Synd om Bäckis där va :D
Aja, vi hörs kanske senare :D PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0