-

~ In a town that's cold and grey, we will have a sunny day ~

Sov hos mormor inatt => kunde inte blogga igår :)
Hade innebandyturnering idag och mitt lag kom femma av åtta lag :) jag var lätt grymmast på stan! En riktigt jävla fighter ;)
På lektionen efter, den enda lektionen vi hade kvar efter turneringen, gjorde jag prov i sammhällskunskap och fixade godkänt i det :) GRYMT!
Efter skolan åkte jag till stan och var med Angelica tills pappa kom för vi skulle på möte på MÅG om världsklass, ska nog söka dit för det verkar grymt bra! :)
Läraren där frågade om jag var elev eller sambo eller nåt till MIN PAPPA xD Jag: Ser jag SÅÅ gammal ut? Pappa: Ser jag SÅÅ ung ut?
Alla skrattade och jag skämmdes halvt ihjäl. Jag bara kännde hur röd jag blev i ansiktet xD
Aja, sen körde pappa hem mig och sen dess har jag suttit här och pluggat fysik :) Har prov i morgon också.
Ska snart ner och dricka te och äta smörgås :)
HEJS!


det är snyggt att vara ful


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0