god afton!

Var i stan vid 2, mötte Rima vid resecentrum och snackade gamla minnen eftersom jag hittade 2 BR klistermärken som vi tog från BR när det låg i stan för 2 år sen ungefär som vi skrivit våra namn på. SAKNAAAA!
Sen träffade vi Julia, Madde och .. Sara tror jag hon hette, Robin och Gramoz kanske han andra hette? Iallafall, vi gick och satte oss på gräset vid Alladin, sen kom Alexanderbabe och några andra dit och det var rätt chill :) Sen drog vi ner till stan , och det var inte lika kul, då gick jag och Alex till rese och väntade på våra bussar hem :)

Just nu sitter jag och lyssnar på The Format, Regina Spektor, Pink Floyd,
Blue October & Lucy Seven.Sjunger högt som fan gör jag också!
Pappa bad mig precis att sänka volymen lite grann haha ..


Jag och mina systrar när vi var små & lyckliga och bodde i Skulegården
som jag saknar jättemycket. Fail bild btw, har skuggfläckar över hela mig :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0