(L)

Jag har inte bloggat på fyra dagar och 18 timmar. Känner mig hemsk! JUST KIDDING mah
I lördags åkte jag  hem till Alex och sov hos han, sen på söndagen så åkte jag till mormor och morfar och sov där sen på måndagen tog vi husbilen och åkte till Ed och sov där en natt. Igår åkte vi till Norge en stund på dan sen körde mormor och morfar mig till Trollhättan där jag träffade Alexandersötnos. När jag kom ur husbilen kramade han mig och gav mig den finaste rosen jag någonsin sett. Faaaan vad gullit av honom, erkänn! Sen sov jag hos han. Har varit hos han hela dan och kom precis hem.
Nu ska jag ner och duscha och raka mina ben och sen ska jag sova, tror jag.
I morgon åker jag till Trollhättan och möter Alex sen kommer han hit och sover här :)
Ha de gött hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0