Jag hatar också att komma på rubriker

Jag åkte inte hem tidigt idag för febern försvann efter alvedonen igår :) Jag trodde den skulle komma tillbaka, men nej nej :D
Vaknade 07:25 i morses hos Linnéa Brandie Johansson, vi gjorde oss i ordning sen gick vi till Gamle Dal och gjorde massa saker utomhus och det var rätt tråkigt eftersom det regnade och jag har ont i ryggen :p Vet inte varför.
Vi fick sluta tidigare också för det regnade så himla mycket :p Då tog jag, Linnéa, Sanna, Jessica, Sebbe & Amanda busen till stan och köpte pinnar och sen åkte jag och Linnéa hem till henne och.. Jaa, vafan gjorde vi? Ingenting typ, hämtade mina grejer och satt inne på en viss persons blogg och skrattade röven av oss :)
Sen tog vi bussen till resecentrum och väntade där i cirkus 45 minuter på att min buss skulle gå ungefär samtidigt som den bussen Linnéa skulle ta så hon slapp vara ensam haha! Så snäll jag är :)
När vi var där så ville jag ha en risifrutti, dom kostade 15 kr. Jag hade 14,50 löst och sen hade jag bara en 50lapp. Det visste inte Linnéa så vi letade igenom alla våra väskor och gick runt och letade på golvet efter en 50öring för jag ville inte ha massa småmynt av 50lappen. Sen när jag tog fram allting ur fickan såg hon den. "DU HAR JU FÖRFAN PENGAR" sa hon , "Men jag orkar inte ha massa småmynt och skit och 50lappar är så fina" sa jag hahahaha...
Nu ska jag iallafall sova :)
Godnatt, gott folk!
Gå upp halv 6 i morn då.. GUEETT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0