HEEEEEYyyyyy

FÖRLÅT för att jag inte hört av mig sen jag var hemma, men jag har glömt bort.
Var hos Alex i Måndags, det var rätt kul :) Det var några andra där också och jag nopprade Robin Ewenborgs ögonbryn, det blev blev asbra! ;D
Aja, sen stack Mikael och Robin så var det bara Jag, Alex och Oliver kvar som sov där också. Eller a, Alex syster Bella och hennes kille Kim var också där :p
Sen på morgonen dagen efter kom Oliver Pedersen, Simon Ewenborg och Tobbe och skulle väcka oss, men vi var redan vakna, hahah fail,. Iallafall, sen skulle alla dra för det var asmånga där och då stack vi till stan sen åkte jag och Alex med Oliver Takanen hem till han och sov där :) Kul, kul!
BTW!!!! ÅÅÅÅÅH ,såg en film på tv igår, "I'll sleep when I'm dead" eller ngt hette den. Den var skitkort, och det hände ingenting mer än att en blev rövknullad och tog livet av sig, sen kom den rövknullades bror och sköt han som rövknullades hund och sen var filmen slut. SKITTRÅKIG! OMG, kolla inte på den. HAHAH
Aja, nu orkar jag inte skriva mer för nu ska jag ner och käka! Fan jag är inte hungrig, men endå.
matmatmatmatmatmatmatmatmat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0