-

Mamma, dom FULA glasögonen finns på Liljeloods i Oden ;) Haha, och du ska inte ha såna för att använda dom, lova!
Jag hittade mina kolpennor förut jööh, så jag satte mig och ritade lite :D
www.rothbart.blogg.se gjorde precis en Marla Singer som blev skitsnygg fast i olja har jag för mig? Aja, jag försökte mig på den med kolpennor istället då och mina händer var inte så rena när jag var klar iallafall. Eller, jag är inte klar med den , fast jag är klar för idag.
Ska skugga mera på henne och göra hatten lite större till vänster där uppe, hahah ser ut som om det är hennes hår ju! Och solglasögonen ska bli större, ögonbrynen mörkare och mer skuggade, bakgrunden mörkare och handen ska bli mindre skev :)
Wish me gl!
och nu ska jag sova :)
Godnatt <3

Kommentarer
Postat av: mamma

Snyggt!! Den får du visa Å-L när den är klar. MVG i bild till jul?? Duktig du är!! Kram mamma



ps ska genast åka till liljeloods, måste ha dom glasögonen. Solbrillor??

2010-08-26 @ 01:52:47
Postat av: Sebastian

Sv: Tackartackar :D

2010-08-27 @ 15:06:58
URL: http://sebmutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0